Bank Spółdzielczy w Rymanowie poszukuje Kandydata na stanowisko:
" Kierownik Oddziału w Nowym Żmigrodzie "
Podstawowe zadania i obowiązki:
Realizacja celów sprzedażowych podległego Oddziału,
Organizacja pracy placówki bankowej,
Zarządzanie zespołem sprzedażowym, aktywne wsparcie i motywowanie zespołu,
Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów indywidualnych oraz firm,
Zapewnienie współdziałania z innymi komórkami organizacyjnymi Oddziału,
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych.
Oczekiwania od Kandydata:
Wysoka etyka zawodowa oraz kultura osobista,
Wykształcenie wyższe,
2-letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów bankowych, oraz mile widziane doświadczenie
w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
Bardzo dobra znajomość produktów oraz usług bankowych,
Umiejętność budowania zespołu oraz jego motywowania do osiągnięcia wyznaczonych celów,
Komunikatywność, umiejętność budowania długoterminowych relacji z klientami i pracownikami,
Oferujemy:
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w swoim sektorze
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji do dnia 31-05-2021r. na adres e-mail firmy:
[email protected]
W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Rymanowie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, jak również na ich przechowywanie przez okres 1 roku od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w przypadku braku nawiązania ze mną stosunku pracy. Jednocześnie oświadczam, że wiadome mi jest, iż usunięcie moich danych z bazy Banku Spółdzielczego w Rymanowie może nastąpić bez mojej zgody. Oświadczam również, że jestem świadomy, iż mam prawo wycofać swoją zgodę w każdym czasie.
Bank zastrzega sobie, iż skontaktuje się z wybranymi osobami.