Używamy plików cookie, by polepszyć Twoje interakcje z naszą stroną. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj naszą polityką prywatności
Jaslo4u.pl > Ogłoszenia > Praca > Dam pracę (etat)

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. To także lider w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.

Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.

Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Krosno

Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.

JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:
pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
możliwości rozwoju w największej Firmie w branży rejestracji domen i usług hostingowych, w Europie Środkowo-Wschodniej
udział w budowaniu wartości Firmy
stałe podnoszenie kompetencji przez udział w coachingach i szkoleniach
możliwość awansu na wyższe stanowiska oraz udział w rekrutacjach wewnętrznych
wdrożenie do pracy poprzez szkolenia produktowe, z obsługi Klienta oraz sprzedażowe
elastyczny grafik pracy
dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania
wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników
pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
komfortowe biuro w niedalekiej odległości od centrum Krosna


PROFIL KANDYDATA:
posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
masz dobrą dykcję
bardzo dobrze znasz zasady pisowni języka polskiego
swobodnie poruszasz się w Internecie
możesz pochwalić się doświadczeniem na podobnym stanowisku w firmie działającej w zakresie technologii internetowych
jesteś dyspozycyjny oraz otwarty na nowe wyzwania, to właśnie na Ciebie czekamy!


ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo Klientom
obsługa zgłoszeń za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, livechat
oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów

Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj za pomocą formularza!
https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta,ja,219
Identyfikator ogłoszenia: 456368
Wyświetleń: 145
Miejscowość
Krosno
Użytkownik
Użytkownik #55564
Data dodania
2021-02-23
Data wygaśnięcia
2021-03-05
Zdjęcia
Udostępnij ogłoszenie
Identyfikator ogłoszenia: 456368
Wyświetleń: 145