Habys jest jednym z liderów branży oferującej stacjonarne oraz mobilne stoły do masażu oraz akcesoria wspierające pracę fizjoterapeutów i masażystów. Firma doskonali swoje produkty i procesy tak, aby holistycznie wspierały klientów firmy, a praca zespołu była inspiracją dla całej branży. Firma działa od ponad 20 lat i ma ugruntowanąpozycjęna rynku. Szukamy osób, które stale poszukują nowych rozwiązań oraz dążą do stałego udoskonalania procesów w obszarach za jakie odpowiadają. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Działu Obsługi Klientów E-commerce
Do Twoich zadań należeć będzie:
- zarządzanie zespołem obsługi Klienta,
- podnoszenie standardów jakości obsługi i efektywności pracy,
- poszukiwanie i wdrażanie nowych technologii komunikacji z Klientami,
- tworzenie i usprawnianie procesów i procedur, szkolenia wewnętrzne, rekrutacje,
- zaangażowanie w procesie zwiększania pozytywnych doświadczeń klienta z marką.
Oczekujemy od Ciebie:
- minimum 2 lat doświadczenia na zbliżonym stanowisku,
- znajomość zagadnień e-Commerce i prawa konsumenckiego,
- doświadczenie w budowaniu relacji z Klientem,
- decyzyjność i zaangażowanie,
- zdolności analityczne.
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej, stale rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży,
- miłą i przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
- możliwość rozwoju, szkoleń i wsparcie w realizacji zadań,
- realny wpływ na działania firmy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres
hr@habys.pl . W tytule wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska.
Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Habys Sp. z o.o. z siedzibą w Jaśle przy ul. Produkcyjnej 16 dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)."
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.