TransAllen Dźwigi & Podnośniki to firma zajmująca się wynajmem oraz sprzedażą nowych i używanych specjalistycznych maszyn budowlanych. Jesteśmy m.in autoryzowanym i wyłącznym Dealerem w Polsce marki Ruthmann Bluelift.
W związku z dynamicznym rozwojem zatrudnimy osobę na stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Jasło
System 2-zmianowy (6-14 / 14-22)
Co będzie należało do Twoich zadań? m.in:
- organizowanie sprawnej pracy biura
- współpraca z Urzędami i Kontrahentami
- raportowanie etapów realizacji projektów
- tworzenie ofert i zapytań
- obsługa korespondencji
- kontakt telefoniczny z Klientem biznesowym
- wsparcie księgowości w czynnościach związanych z realizacją procesów finansowych
- pomoc w rozliczaniu finansowym zawartych kontraktów
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- monitorowanie ofert przetargowych
- przygotowywanie oraz weryfikacja dokumentacji przetargowej
- monitorowanie płatności
Oczekujemy m.in:
- doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- wysokich zdolności komunikacyjnych
- umiejętności efektywnej pracy
- samodzielności i dobrej organizacji pracy
- prawo jazdy kat B
Oferujemy:
- ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny)
z dopiskiem Specjalista ds. administracyjnych, na adres
[email protected]
Prosimy o dodanie klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych,
w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, przez firmę Trans-Allen Jasło
ul. Floriańska 110."