Miejsce pracy: Toyota Jasło
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie Klientów i Gości w salonie oraz kierowanie do odpowiednich osób/działów,
Obsługa centrali telefonicznej, poczty tradycyjnej oraz elektronicznej,
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ korespondencji,
Odbieranie przesyłek kurierskich,
Prowadzenie dokumentacji wymaganej przez Pracodawcę,
Aktywne wsparcie wszystkich działów firmy,
Budowanie pozytywnego wizerunku marki, w zgodzie z międzynarodowymi standardami marki Toyota.
Wymagania:
Wysoka kultura osobista, otwartość oraz rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
Motywacja do pracy oraz zaangażowanie,
Sprawna obsługa programów z pakietu MS Office,
Bardzo dobra organizacji pracy,
Chęci zdobywania wiedzy i nowych umiejętności,
Przyjazna, profesjonalna aparycja i nienaganna prezencja,
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia,
Atrakcyjny system wynagrodzeń,
Możliwość spełnienia swoich ambicji oraz rozwoju w marce, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie
Możliwość rozwoju zawodowego,
Pracę w młodym, dynamicznym zespole.
CV proszę kierować na adres mailowy:
[email protected]
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).