W HABYS od ponad 21 lat tworzymy cenione przez użytkowników stoły do masażu. Jesteśmy liderem w swojej branży. Posiadamy najbardziej rozpoznawalną i cenioną markę w Polsce. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Jasło
Nasze oczekiwania:
- min. 2 letnie doświadczenie w handlu,
- łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu długofalowych relacji z klientem,
- łatwość w komunikacji nie tylko poprzez klasyczną rozmowę telefoniczną, ale również przy użyciu aplikacji online,
- dodatkowym atutem będzie kierunkowe wykształcenie medyczne powiązane z naszymi produktami (Technik Masażysta/Fizjoterapia) oraz znajomość języka angielskiego.
Nie musisz spełniać powyższych wytycznych, ucieszymy się jeśli:
- wyróżniasz się drygiem do sprzedaży i z łatwością odnajdujesz się w komunikacji z drugą osobą,
- jesteś wytrwałą osobą w dążeniu do postawionych celów,
- Twój rozwój personalny jest dla Ciebie ważny.
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
- obsługa klienta krajowego obejmująca takie kanały sprzedaży jak: allegro i sklep internetowy,
- doradztwo produktowe wykorzystujące takie narzędzia pracy jak: telefon, mail, czat.
Co oferujemy?
- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwoju zawodowego,
- pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
- pracę na samodzielnym i odpowiedzialnym stanowisku.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres
[email protected]
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik biura obsługi klienta
CV powinno zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Habys Sp. z o.o. z siedzibą w Jaśle przy ul. Przemysłowej 1, 38-200 Jasło (Administratora Danych Osobowych) dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.